Andas in och ut genom näsan

Känns som bloggen bara handlar om träning just nu, och jag ska erkänna en sak, jag har tränat igen! För fjärde gången på på veckans hittills fem dagar. Igår blev det Zumba för första gången, ett ojobbigt pass som ändå var jobbigt. Inte det där stenhårda svettpasset utan mer, kul, oj det kändes visst lite i musklerna och idag är det höfterna som får känna på träningsvärk..
Idag eller i morse, för att vara exakt 07.30, blev det Body Balance som är en blandning av Yoga, Pilates och Tai-Chi. Det var sjukt jobbigt även fast det var 100% osvettigt! Tränade muskler jag knappt ens visste om att jag hade, bra!

Nu sitter jag i skolan och pluggar på projekt nr 2, konstigt nog så vill jag tillbaka till gymmet. Finns inget bättre än ett hårt svettigt pass, en yr skalle och en skakig kropp. Men jag måste spara mig till Box-passet imorgon förmiddag.

Känns i alla fall skönt att vara igång ordentligt igen!

Postat av: M

Härligt! Du är asduktig! Bra när det är kul!

2011-11-04 @ 13:14:02



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: