nu vet jag varför

Har under dagen trott att jag varit påväg mot ett riktigt migränanfall, och för att slippa det har jag testat allt från att ligga i mörker, till mat och huvudvärkstabletter. Inget hjälpte utan det blev bara värre och värre tills jag tog på mig glasögonen.. Nu har huvudvärken succesivt avtagit och jag känner bara av lite runt ögonen. Tror det betyder att jag borde lyssna på optikern och bära glasögonen hela tiden. Men nej, först måste jag skaffa mig nya och tills dess får jag bli noggrannare med att använda dem under plugg osv.

Nu vet ni något jag önskar mig i julklapp. Mamma?

Postat av: M

På med ögonen nu då lite mer! Bra med önskelista! ;)) Kramis

2011-11-28 @ 22:07:48
Postat av: mikaela berlin

haha då kan ju vi va glasögonormar tillsammans! ;D <3

2011-11-29 @ 13:28:10
URL: http://envitvarld.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: