vardagslyx.


Proppmätt! även om det var ett tag sen jag åt nu, men efter en sjukvecka är jag värd lite vardagslyx. Laleh ekar ut i högtalarna, jag är nyduschad och nu är matteboken framme. Skulle hellre lägga mig och sova,  ladda upp inför morgondagens arbetsintervju och då känna mig 100 frisk. Jag är nervös, men å andra sidan har jag alltid fått jobb efter en arbetsintervju.. Kanske är det just därför jag är nervös. Äsch, den där båten sänker jag lika lätt!

Postat av: Alexandra

Duktig du är, pluggar matte och allt! Ska du göra provet imon?

Kul med jobbintervju! Lycka till :) va e de för jobb?

Kram

2011-11-18 @ 00:08:14
URL: http://alny.blogg.se/
Postat av: M

Oh så gott och mysigt! Lycka till med jobbet idag! Håller tummarna! Kram <3

2011-11-18 @ 06:25:46



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: